2 Ağustos 2015 Pazar

TATİLLL

Güzel günler bizi bekler diyerek giriş yapmak istiyorum....
Ayrıntılar ilerleyen zamanlarda:)


Bu yaz Kabatepe-Özdere arası çifte tatil yapmış denize kuma güneşe doymuş olarak evimize döndük. Deniz ve güneş dinginleştiriyor insanı. Ankara bile gri görünmedi gözüme o derece:)

İrem kızım tatilin sonuna doğru biraz hastalandı. Ciddi bir şey değil ama burnu çeşme gibi akıyor, ilaç veriyorum. Onun dişinda keyfimiz yerinde. Bronzlaştık geldik. "Anne" diyor, "ben de senin gibi kahverengine dönmüşüm" :)

Şimdi bizi önemli işler bekliyor. Tuvalet eğitimine başlıyoruz. Bakalım neler olacak...Birkaç gün iyileşmesi için bekleyeceğiz tabi. Tuvalet eğitimiyle ilgili kitaplara bakıyorum. konuyla ilgili çocuk şarkılarını öğreniyorum:)
Ardından kreşe kayıt yaptıracağız. İrem kızım artık büyüdü. Bıcır bıcır arkadaşlarıyla oynasın. Hem benim etkinlik limitim de doldu yani:)

Önümüzdeki ay için işin  en zor kısmı zaten zar zor yemek yiyen kızıma tatilde kaybettiği yarım kiloyu geri aldırmaya çalışmak olacak:(

Bu kadar peşinde koştuğumuz halde nasıl oluyor da kilosu hep düşük? Biz peşinde koşmuyor olsaydık daha da mı zayıf olacaktı yoksa kendisi yemeyi öğrenir miydi? Bilemiyorum,  Bizim evin tatil dönüşü Sokrat Tartışması da bu!
Yeterince kendi haline bırakmayı beceremiyorum galiba. O kadar uzun süre yemiyor ki insanın içi el vermiyor.
Bu ara yemekle çok işimiz var çook...Bakalım göreceğiz...








Bu iki kare tatilde İrem"in bir günde en fazla zaman geçirdiği iki faaliyet!
Akşama kadar plajdaydık. Denize girmeyi o kadar seviyor ki kolluklarıyla yüzmeyi iki günde öğrendi. Artık küçük cadıyla yanyana yüzüyoruz.
Akşamları yemekten sonra ise en sevdiği şey dev satranç tahtasında oynamaktı. Bütün taşların ismini öğrendi. "Satranç çok güzel anne" diyor. Önce bütün taşları devirip sonra hepsini doğru yerine koymaca oynadı babasıyla hemen her akşam.
O taşları taşırken gösterdiği çaba da da takdire şayandi:) Haa bir de illa ki At'ın üstünde dıgıdık oynamak var , olmazsa olmaaaz!
Tatilimizin özeti böyle... Umarım artık daha sık yazarım. Kreşe de başlayınca kaydedilmesi gereken çok şey olacak.
Görüşmek üzere....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder