14 Mayıs 2013 Salı

ANNELER GÜNÜ

30 yıllık hayatımın özeti şu ki, ne yaparsam yapayım; neyi başarırsam.neyi kazanırsam.neye ulaşırsam ulaşayım hep yarımmışım, anne olunca tamamlanmışım.
Benim ilk anneler günümdü. Heyecanlıydım. 6 aylık çocuk bana "Anneciğim seni çok seviyorum" diyecek değil ya, desin istedim valla:) Bir demet kırmızı gül  kahvaltı masasına geldi,büyüyene kadar bu organizasyon babaya emanet:) Sonrasında aldıkları hediye ise beni gerçekten şaşırttı. Doğumdan önce NiveaBaby çanta almıştık. Evet güzeldi. İçeriğindeki bebek bakım ürünlerini de kullanmıştık ama çantasına sığmak zorlaşmaya başlamıştı artık. Biberonlar ve iki minik termos çantanın büyük kısmını dolduruyor. Ben de kendim için ayrı çanta kullanmadığımdan cüzdanımı da koyuyorum içine.  E yaz geldi,güneş gözlüğüm de muhteviyata dahil olunca ben isyan etmiştim. Eşimle Kraft marka bir çanta beğenmiştik alsak mı almasak mı kararsız kalmıştık.
 Bebek ürünlerine harcanan para hesap ettiğinizden fazla oluyor çünkü genellikle. Anneler gününde bir de baktım İremkız annesine çanta almış:) İroniye dikkatinizi çekerim, annnesine kendi eşyalarını rahat koyabilsin diye çanta hediye eden bir kızım var benim(babasının kızı) :)))))))

Şimdi de sıra anneler gününün en güzel fotoğrafında

 ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNECİĞİM... .:))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder