3 Mayıs 2013 Cuma

İREM'İN EK GIDA DENEMELERİ

Pazar kahvaltısına misafirlerimiz vardı: Eşimin işyerinden arkadaşı,eşi ve İrem'den 9 gün büyük kızları İlkin.
O gün İrem kız'in kahvaltı denemelerinde ikinci günüydü. İlkin cicibebe yiyormuş. Ben evde bebek ekmeği yapmıştım tam buğday unundan, aceleden bulamayınca eşim gidip cicibebe aldı çocuklara. İrem çok sevdi. 3 tane cicibebe,2 çay kaşığı tuzsuz peynir,1 çay kaşığı tereyağı.1 çay kaşığı dut pekmezi karışımını mamayla ıslattım afiyetle hepsini yedi. Uyumadan önce de 90 cc mamasını içti:)

Dizlerime ince bir yastık koyup salladım (şimdilik böyle uyutuyorum) uyudu miniğim.
Annesi epey mücadele verdikten sonra İlkin'i de uyuttu. İlkin bu davranışından anlaşılacağı üzere İrem'e göre oldukça hareketli bir bebek:) Sallanan beşikte yatsın diye İrem'i odasına aldım. Kızım ilk kez odasında yatmış oldu.
Galiba artık büyüdü İrem kız, gündüz uykuları daha uzun(uyanık kaldığı süreler de tabi) Tam 2,5 saat mışıl mışıl uyudu. Odasında yatmayı da sevdi. İrem'in bu uzun uykusuna rağmen İlkin 15 dakika ancak uyudu. Sonradan da çok mücadele ettiler ama kesinlikle uyumadı yaramaz:)
Öğle yemeğinde onlara ıspanak,patates,havuç ve irmik karışımından çorba yaptım. Ispanağı biraz fazla kaçırınca sevmediler. Ama ben içine 2 tane cicibebe atıp İrem'e yarısını yedirebildim. Selin (İlkin'in annesi) şaşkınlık içinde beni seyretti:)

Çocukların da kişilikleri var ve birbirlerinden farklılar işte! Benim kızım sakin ve uyumludur. Bugüne kadar ek gıdada yoğurt dışında hiçbirşeye hayır demedi. 3,5 aylık olana kadar hem meme emdi hem mama yedi. Biberon-meme karmaşası hiç yaşamadı. İnşallah bundan sonra da böyle gider.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder